• cs
  • en

e-procesy

nadpis

Sadou aplikací z rodiny D-Tube transformujete své procesy a zpracování dat do digitálního světa, časově náročné úkoly prováděné v různých lokalitách řešíte obratem. Nahraďte opakované zasílání hromadných e-mailů a vyplňování tabulek aplikací, která to udělá za vás, vždy stejně spolehlivě a rychle.


Automatizace zadávání, vyhodnocování a archivace procesů

s aplikacemi #e-procesy a #ukolovnik

image001

Benefity aplikace e-procesy:

  • přehledná a ucelená evidence procesů a přidělených úkolů v rámci organizace
  • zjednodušení přidělování úkolů v rámci firmy a různých lokalit, archivace dokumentů
  • opakující se úkoly sdruženy do procesů, které tvoří sadu provázaných úkolů
  • řešitelem úkolu může být oddělení nebo konkrétní uživatel, odesílání notifikačních emailů
  • vytvoření komunikačního kanálu mezi zadávajícím a řešitelem
  • možnost hromadného rozesílání 1 úkolu na více řešitelů
  • jasně zaznamenaná historie odpovědí a žádostí o doplnění v úkolech – kdo, kdy, jak
  • možnost vkládání přílohy včetně ukládání jednotlivých verzí
  • termínový semafor – barevné rozlišení úkolů, rychlá kontrola dodržování termínu
  • možnost jednoduchého exportu a importu dat do/z Excelu
  • připravené procesy Nástup zaměstnanceSpráva dodavatelůŠkodní událost a mnohé další

Aplikace D-Tube jsou přístupné pomocí internetového prohlížeče nebo mobilního zařízení, není nutná instalace či jiná nastavení na straně uživatele. Hledíme na bezpečnost, data jsou přenášena šifrovaně, je sledována historie zpracování a pohybu dat až po konečný report. 

Digitalizace firemních procesů

Řešíte pravidelné činnosti a chcete pomoci s jejich digitalizací? Zbavte se papírové agendy a přejděte na kompletně digitální proces.

HR procesy

S nově příchozím zaměstnancem se pojí řada úkolů, které je třeba splnit. Nejen povinná dokumentace, kterou musí dodat zaměstnanec (zápočtový list, lékařská prohlídka apod.). Jsou to také procesy na Vaší straně, kam patří vytvoření přístupů, přidělení počítače apod. Vše můžete digitalizovat pomocí naší aplikace a analogicky řídit nejen nástupy, ale také výstupy zaměstnanců.

Řízení dodavatelů

Založení nového dodavatele ve Vašem systému tvoří řada nutných aktivit od ověření základních informací o dodavateli, přes nastavení zodpovědného zaměstnance až k periodické kontrole činností, které dodavatel vykonává. Naše aplikace Vám pomůže celý proces digitalizovat. Každý zodpovědný zaměstnanec bude přesně vědět co má splnit a kdy.


Kdykoli budete mít chuť se dozvědět více, neváhejte se obrátit na našeho kolegu Honzu Šafratu (Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel. 720 756 898) nebo nás kontaktuje formulářem níže.